urheilu

treenipäiväkirja osa 3: Takapakkia

Hei vaan.

Noin reilu kuukausi sitten aloitin innokkaana ”tavoitteellisen treenaamisen” personal trainerin (Aleksin) ohjeilla. Nyt on pakko myöntää, että kaikki ei ole mennyt ihan kuin Strömsössä. Olen joutunut skippaamaan useita treenejä ja mulla oli ainakin kahden viikon tauko treeneistä.

Miksikö? Olen ollut kipeänä. Henkisesti ja fyysisesti. Olin yhden viikon kirjaimellisesti sängyn pohjalla. Nuhaa, yskää, väsymystä, stressiä… You name it! Tarkkaa syytä tälle ei ole, pitkittynyt kevätflunssa, allergiaoireet… Olen käynyt lääkärissäkin sekä verikokeissa, joten asiaa tutkitaan hieman tarkemminkin, että mistä moinen pitkittynyt flunssailu voi johtua.

Joten minulla ei ole siis kerrottavana mitään suuria edistysaskelia treenaamisessa, eikä kummoisia motivaatio- tai transformation-kuvia. Viime viikkoina olen ”parempina päivinä” venytellyt ja käynyt tankotanssitunneilla, muuten lihakseni olisivat ihan jumissa makaamisesta ja tanssitunneilla saan ainakin mielialani kohenemaan.

Oikeastaan halusin kirjoittaa tämän postauksen myös siksi, että haluan vakuuttaa itselleni, ja teille lukijoille, että levähtäminen, takapakki ja treenittömät viikot ovat ihan ok. Varsinkin, jos on kipeänä. Aluksi nimittäin ruoskin itesäni asiasta, enkä osannut levätä. Ja siksi luulen, että tämä kipuilu vaan jatkuukin, koska olen yrittänyt puolikuntoisena suorittaa asioita. Typerää!

Käy lukemassa aiemmat postaukseni treenaamisesta, niin tiedät mistä on kysymys, ja toisessa postauksessa kerron ruokavaliostani.

Seuraavan osaan ajattelin vähän kertoa, että kuinka treenaan ja millainen tämä treeniohjelma on, jota noudatan (heti kun olen terve).

Postauksen kuvat ovat muutaman viikon takaa, kun harjoittelimme käsilläseisontaa puistossa:).

Mitä sulle kuuluu?

xoxo

Anna

Psst!

Nähdään somessa: IG @annataimi ja FB @annaoonblogi