3 Viikon Häädieetti

Moi!

1. En ole menossa naimisiin. Dieetin nimi on vaan vähän hämäävä.

2. Postaus ei ole maksettu mainos tai yhteistyö. Maksoin valmennuksen ihan itse.

3. En julkaise dieetin sisältöä tai ohjelmia, jos olet etsimässä ilmaista valmennusta niin olet väärässä paikassa. Mun mielestä toi 25€ minkä valmennuksesta maksoin on tosi halpa hinta tästä fiiliksestä minkä ohjelman myötä olen saanut. Tämän postauksen tarkoitus on olla itselleni muistutuksena ja mahdollisesti motivaationa jollekin teistä siellä :)

Noniin sitten asiaan.

Oon ihan liian pitkän aikaa syöny ihan miten sattuu, mättäny pitsaa, hampparia ja vaikka mitä. En oo liikkunu ollenkaan. Tissutellu, ollu ihan vetelä ja inhonnu sitä et mitkään vaatteet ei tunnu enää hyvältä päällä. Puristellu mahamakkaroita peilin eessä ja ajatellu et miten helvetissä päästin itteni tähän pisteeseen. Sitä entiedä vieläkään, mutta nyt päätin ottaa niskasta kiinni ja korjata tilanteen. Mulle sopivin valmennus löytyi Martina Aitolehdeltä, 3 viikon häädieetti :D , Sopivan lyhyt aika ja nyt mulla just sopiva rako tähän. Mä tuskin vedän dieettiä ihan pilkulleen, mulle tää on enemmän semmonen boosti takaisin siihen terveellisempään ja liikunnallisempaan elämään :) Lets go!

Tänään 3.8.2018 mulla on ensimmäinen viikko valmennusta takana.

Ajattelin että kirjoitan tätä vähitellen dieetin aikana ja julkaisen vasta sitten kun 3 viikkoa on täynnä. Ensimmäisen viikon fiilikset tulee tässä:

Parasta: On ehdottomasti se että huomaan olevani paljon pirteämpi ja treeneistä on tullu ihan huikee fiilis! Nyt muistan taas miltä se hyvä olo treenin jälkeen tuntuu.

Repsahdukset: Nyt ekalla viikolla mun ei oo oikeestaan edes tehny mielei mitään " kiellettyä" ja tästä oon super yllättynyt ite, olin ihan varma että tekis kokoajan mieli karkkia tai muuta vastaavaa, mut ei, ei mitään. Ainoo "repsahdus" on ollu puolukkahillo :D söin duunissa kaalikääryleitä ja niihin oli pakko laittaa hilloa..

Haasteet: Ehottomasti ohjelman ihan ensimmäiset treenit kun luulin kuolevani ja huomasin miten hirveessä rapakunnossa oon. Ekaa treeniä en ees pystyny tekemään kokonaan, väänsin kuitenki sen minkä pystyin ja nyt jo vähäsen helpottunu.

Tänään otettiin myös uudet kuvat ja yllätyin miten paljon turvotusta on lähteny :D Ekassa kuvassa näyttää ihan ku jotenki pullistaisin mut ei, just noin turvoksissa mä olin. 

Viikko 2.

11.8.18 Nyt on toinen viikko dieettiä takana..

Parasta: Edelleenkään ei oo tullu mitään hirveitä karkki himoja tai muita mielitekoja. Olo on huomattavasti pirteempi kun kaks viikkoa sitten ja treenit kulkee jo paljon paremmin!

Repsahdukset: En oo sortunu mihinkään roskaruokaan tai herkkuihin, mutta oon pari kertaa syöny ihan perus "kotiruokaa" kerran lihapullia ja perunamuussia ja sit kanakastiketta. Niinkun tuolla alussa sanoinkin niin ihan pilkunpäälle en ajatellutkaan dieettiä vetää vaan lähinnä niin että tää on hyvä alku takasin terveellisempään kokonaisuuteen. Eikä noi nyt niin pahoja repsahduksia oo eihän ? :D

Haasteet: Toisen viikon alussa mulla iski ihmeellinen päänsärky mikä kesti monta päivää.. Voiskohan johtua jostain sokeri-vierotusoireista? Päänsäärky meni kuitenkin ohi ja tilalle saapui vanhakunnon selkä vaiva. Tähän samaiseen selkäkipuun loppui mun treenaus viimeks, reilu vuos sitten. Nyt pitäis oikeesti selvittää mikä tossa on vikana ja pitää vaan välttää sellasia liikkeitä joista tiedän selän kipeytyvän :( Aion jokatapauksessa jatkaa treenaamista ja ottaa kuvioihin mukaan ton rullan jolla saa selän kivasti avattua :)

Toisen viikon aikana kuvissa oli vielä pientämuutosta havaittavissa, mitään "ihmelaihtumista" ei kuitenkaan oo tapahtunu. Tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen kahdessa viikossa saatuun tulokseen :) Viikko vielä!

16.8 Ihan just kolmas viikko takana.

Parasta: Vieläkään ei oo iskeny mitään herkku himoja, ihmetyttää itteäkin, mut kai mulla on vaan tullu jotenki mitta täyteen tosta mässäilystä nyt vähäks aikaa :D

Repsahdukset: Tuntu vähän vaikeelta motivoitua viimeseen viikkoon, koska lähen viikonlopuksi Blockfesteille ja sunnuntaina viikon lomalle kreikkaan.. Nyt pitäis varmaan olla motivaatio huipussaan, mut jotenki on tuntunu vähän turhalta ressailla syömisiä sen enempää, lomalla aion kuitenkin ottaa vaan iisiä. Oon pyrkiny pysymään mahollisimman hyvin ruokarytmissä ja syöny ihan normi kotiruokaa. En kuitenkaan syöny mitään överikermamättöjä :)

Haasteet: Edelleen selkäkipu yrittää vaivata. Liikunta viimesellä viikolla jäi pariin lenkkiin :/

Yhteenvetona nyt näin loman jälkeen voisin sanoa että tosi kiva valmennus ja aion jatkaa samoilla ohjeilla nyt eteenpäin.

Muutokseen oon ihan tyytyväinen ite, vaikka mitään ihme fitness laihtumista ei tapahtunut, niin olo on huomattavasti parempi ja tästä on hyvä jatkaa eteenpäin. J Ä R K Y T T Ä V Ä turvotus on poissa ja urheilu tuntuu hyvältä :)

<3 - e