ruoka

KERROSJOGURTTI

Mahtavaa maanantaita! Tällä viikolla blogissa on teemana heinäkuun hyvinvointiviikko eli joka päivä tulee postaus liittyen hyvinvointiin. Laitetaan heinäkuun hyvinvointiviikko käyntiin ihanan raikkaalla kerrosjogurtti ohjeella. Tämä sopii mainiosti aamupalaksi, välipalaksi tai iltapalaksi sekä on muunneltavissa moneksi. Onhan se myös todella houkuttelevan näköinen kaiken lisäksi!

Ainekset: 

2,5 dl maustamatonta jogurttia tai kaurajogurttia

1 dl marjoja/hedelmiä

1 dl mysliä 

1 rkl pellavansiemeniä

Ohje: 

Kokoa kaikki ainekset kerroksittain purkkiin ja nauti! 

Tää on todella helppo ja maukas välipalana sekä helppo ottaa matkaan mukaan. Halutessaan tästä saa todella monia eri versioita ja vain mielikuvitus on rajana. Pellavansiemenet voi korvata esimerkiksi erilaisilla pähkinöillä ja jogurtin sijaan voi laittaa myös rahkaa ja miksei vaikka jotakin maustettuakin rahkaa. Päälle voi halutessaan lorauttaa tilkan hunajaa tuomaan lisä makeutta.