treeni

jalka-selkä-olkapää treeni

TEHOKASTA LAUANTAITA!

Pötsi kasvaa hiljalleen mutta vielä se ei ole treeneihin liikkeiden osalta juurikaan vaikuttanut. Pois on jäänyt vain vatsaliikkeet sekä vatsallaan tehtävät liikkeet.

Muutoin treenit ovat aiempaan treenimoodiin verrattuna semi hissuttelua mutta se on ollut kivaa vaihtelua. Ei tartte (eikä saa) vetää naama irvessä. Tähän mennessä ainoa ohje mitä olen saanut treenien suhteen on, että en saa lisätä painoa siihen mitä on aiemmin ollut. Eli ei saa tehdä kovempaa kuin mihin on kyennyt.
Ei sinänsä huolta sillä en edes uskalla ihan niin kovilla painoilla tehdä mitä aiemmin. Hengästyn niin nopeasti ja muutenkin en halua ottaa sitä riskiä, että teen liian kovaa ja sitten joku paikka sprakaa, repeää tai jotain vastaavaa. Salilla tulee tehtyä sitä mitä keksii ja fiilaa sillä hetkellä.

Tässä taasen napakka supersarjoilla kyllästetty treeni mikä kattaa lähes koko kropan. Raskausjumppa a'la Jenni.

HD päälle niin ei ole ihan puuroa kuva.

1. Takakyykky (kapea haara) 4 x 10

2. Supersarja: sumoveto käsipainolla (24kg) + askelkyykky vuorojaloin lisäpainoilla 4 x 10 + 12

3. Supersarja: pullover taljassa + soutu ristikkäistaljassa 4 x 10 + 10

4. Supersarja: vipunostot sivuille + levypaino (5kg) suorin käsin pään ylle 4 x 12 + 12

Supersarja tarkoittaa siis, että teet 2-3 liikettä putkeen ja vasta sen jälkeen on sarjatauko.

Tämä fiilis hyvän treenin jälkeen!! Priceless!

BOOM! Ja eikun liikettä niveliin ja menoksi. Eiks jepa?? :)

-Jenni-

comments powered by Disqus