treeni

Raskausviikon 31 kuulumisia ja treeniä

Yksi viikko taas vierähtänyt eteenpäin tätä raskautta. En voi uskoa, että mulla on enää 26 päivää töitä sitten alkaa mammis. Elämäni pisin "loma".

Mä niin odotan sitä jo!
On tässä painettu töitä 16-vuotiaasta lähtien niin on ihan pirun siistiä saada olla tekemättä ja menemättä töihin ihan luvan kanssa. Olla kotona ja oppia olemaan äiti. Täysin uusi kokopäivä duuni.

Saa nähdä tuleeko mulle baby showereita. Siskolle annoin listan henkilöistä jotka sinne saapi kutsua jos moiset karkelot mulle järkkää. Itse niin monen muiden showereihin osallistuneena on kyllä kova toive myös omille juhlille. Ne on niin kivoja kokoontumisia. Varsinkin kun tämä raskaus ei ollut se kaikista helpoin saavuttaa. On kundi pienet pre juhlansa ansainnut.

On kyllä ollut kohtuullisen helppoa tähän asti yhteiselo masuasukin kanssa. Toki askel painaa, tuntuu ajoittain ikävää painetta, supistelee ja olo on tosi iso, unet ovat niin ja näin mutta ei ne mun päiviä piloille saa.

Sen muuten huomaa heti, että niinä öinä, kun unet jäävät heikommiksi niin johan päivällä tekee mieli kaikkea herkkua.
Tällä viikolla saattanut upota yksi karkkipussi ja levyllinen suklaata. Hups!
#babywants

Nostan omaa hattua siitä, että tämän koko raskauden aikana olen ostanut kotiin vain kolme pussia karkkia. Mun asiakkaat ei tosin helpota sokerista erossa pysymistä. Jostain kumman syystä yksi jos toinen valmennettava duunissa kiikuttaa mulle suklaata. Ja nyt sitä on kaapissa siinä määrin, että ei ihan heti lopu.

Ja arvaa vaan kuinka kovaa ne huutaa mun nimeä??

Kun tietää, että moisia herkkuja on kaapissa niin eihän siltä ajatukselta voi välttyä (5 minuutin välein) että jos ihan vähän vaan… :D

By the way edelliseen postaukseen viitaten on vatsan ongelmat selätetty, toimii taas päivittäin ja kellon tarkasti, kiitos mun maitohappobakteeri jugurtin josta kerroin. Suosittelen!

Muutama yö viikolla meni hieman kehnommin, jonka vuoksi jätin treenit välistä. Viime yönä nukkumatti löysi luokse, niin oli aamulla taas erilainen ääni kellossa. Levännyt pirteä fiilis ja pääsin 3 päivän tauon jälkeen liikuttamaan kroppaa ja kyllä se edelleen hyvälle tuntuu.

Tässä tämän päivän jumppatuokio. Linkeistä löytyy ohjeet liikkeiden tekemiseen.

  1. Thruster tangolla 4 x 10 (käytin 15kg tankoa)
  2. Askelkyykky vuorojaloin + työntö kahvakuulalla 3 x 12 askelta yhteensä (käytin 10kg kuulaa)
  3. Sumoveto kahvakuulalla 4 x 10-12 (käytin 36kg kuulaa)
  4. Etukyykky kahvakuulalla 3 x 10 (käytin 16kg kuulaa)
  5. Tuulimylly kahvakuulalla 3 x 8 / puoli (käytin 8kg kuulaa)
  6. Lankkuasennosta työnnä käsillä lantiota ylös kohti kattoa -> laskeudu takaisin hallittuun lankkuun 3 x 8 (en tiedä onko tällä jokin virallinen nimi)

Ehkä tästä irtoo taas jokunen uusi idea sun treeniin. :)

Leppoisaa viikonloppua!

-Jenni-

comments powered by Disqus